Personal | Pictures of my life

Het is alweer iets meer dan 2 weken geleden dat ik de laatste pictures of my life online heb gezet.
Vandaar heb ik vandaag voor jullie weer een uniek kijkje in mijn leven.
Benieuwd wat ik de afgelopen 2 weken heb gedaan?
Lees dan gauw verder en kom erachter!
Zoals je in de post van afgelopen vrijdag wel kon lezen is er in de laatste paar weken heel wat veranderd.
Ondanks die veranderingen ben ik niet vergeten foto's te maken.
Foto's van dingen die mij aanspraken of waaraan je kon zien wat ik op dat moment aan het doen was.
Kijken jullie mee? Enjoy!

Broodje gezond, made by myself. 
Ik begon deze vakantie met een broodje gezond en voor de eerste keer naar de sportschool.
Wat een feest!

Ik keek de documentaire van Beyonce.
Wat een bijzonder mooie vrouw is dat toch.
Ik kan die documentaire zo nog een miljoen keer zien, heerlijk!

Afgelopen zondag werden we bij mijn opa en oma uitgenodigd om uiensoep te komen eten.
Voor mij de eerste keer, maar vies dat was het zeker niet!
En aangezien mijn oma nog Rose bier voor mij had staan kon ik dit natuurlijk niet overslaan.

De ene winactie is net afgelopen of de ander begint al weer!
3x 1 winnaar!
Doe jij al mee?

Nieuwe header, made by Luna! 
Nogmaals; Big thanks to Luna!
Wat vinden jullie van de nieuwe header?

Hema show your glitter!
Deze keer een super simpele glitter french manicure!

Afgelopen donderdag ben ik samen met mijn neefje naar mijn rij instructeur geweest voor examen training.
Onderweg was het super mooi weer, bijna de neiging om in mijn bikini op het weiland te gaan zitten.
Ik heb zin in de zomerrrrr!
Ik heb trouwens mijn theorie examen aangevraagd; 27 maart is het zo ver!

Afgelopen vrijdag was mijn broertje jarig.
Zal je net zien, juist dan heb ik een ontstoken oog.
Omdat ik de volgende dag moest werken en dan het liefst niet met bril op loop heb ik gekozen om op de verjaardag met mijn bril op te lopen.
Na een dag met bril op (wat ik gewoon weg niet meer gewend ben omdat ik hem alleen 's avonds draag en overdag lenzen in heb) voelde ik me wel een levende zombie.
Maar ik heb het overleefd!

En weer een nieuw jurkje!
Uiteraard; een jurkje van die Ghemaa!

Afgelopen zondag (vandaag dus een week geleden) ben ik met een vriendin wezen shoppen in Amsterdam.
En vaak als we in Amsterdam gaan shoppen lunchen we bij de kalvertoren Amsterdam. Dit omdat daar bij die HEMA de Ice coffee mega lekker is.
Teminste ik vind hem heeeerlijk!

Een van mijn nieuwe aankoopjes, of nee eigenlijk 2. 
Het shirtje en het hoesje van mijn mobiel!
Benieuwd wat ik nog meer heb gekocht?

Ik heb een weekje op de konijnen van mijn buren gepast.
2 kleine konijntjes en 1 vlaamse reus.
Dit is echt zo'n foto van die spreekt.
'Waarom moet ik op de foto?'

Voor het eerst sinds een tijdje heb ik weer nieuwe filmpjes online gezet.
Het laatste filmpje heb ik gefilmd met mijn mobiel en bewerkt met mijn tablet.
Een heel gedoe maar het is gelukt!
Klik hier om naar mijn youtube channel te gaan. 

En ik heb een keertje een masker uitgeprobeerd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de geur van dit masker echt 3 keer niks vond, maar met het resultaat was ik mega tevreden.
Heerlijk zacht was mijn gezicht na het gebruik!
Ga ik zeker vaker doen:).

Voor meer pictures of my life kun je mij volgen op instagram!
www.instagram.com/yeahfleur 

Dit waren de foto's van afgelopen weken.
Hoe was jullie week?


Je kan nog tot vanavond 18 uur mee doen met de winactie.
1 winactie met 3 winnaars!
Pak je kans en wie weet ben jij wel 1 van de gelukkige winnaars!

Love && Enjoy 






4 opmerkingen

  1. Leuke foto's! Yamm rosébier! Ik krijg er spontaan zin in, hihi! Mooi nieuw jurkje heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmmmm lekker rosé bier, zeker mijn favoriet haha!
    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te zien! Wat heb jij mooie krullen zeg :)! Ik heb ook twee konijntjes hihi, erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen