Column Naomi | Mijn favoriete apps!

Hallo allemaal! Vandaag ga ik jullie mijn favoriete apps laten zien! Ik heb de vijf apps gekozen die ik het vaakst gebruik en waarschijnlijk kennen jullie ze wel. Ze zijn alle vijf gratis en eigenlijk zijn het vooral nutteloze apps, haha! Voor extra informatie, ik heb een Samsung Galaxy ACE II en ik heb al mijn apps uit de Google Play Store. Hier komen ze:





Als absolute nummer 1#: fashion story.
Wie mij goed kent weet dat als ik compleet gevangen zit in mijn telefoon, de kans 99% is dat ik fashion story speel! Het is een sims achtig spel. Je hebt je eigen kleding winkel en kunt de winkel helemaal maken zoals jij dat wil! Je moet kleding "bestellen" en dan krijg je geld waarmee je je winkel weer kunt aanpassen en missies kunt doen. Ook kun je vrienden toevoegen, je hebt de naam van je winkel en je storm id. Je kunt mensen toevoegen als je hun storm id weet dus je kan bij mensen hun winkel op hun wall kijken wat hun storm id is en deze toevoegen. Het is natuurlijk een nutteloos spelletje maar het is enorm verslavend! I love it!  Misschien ook handig om te vertellen dat het spel gratis is! (mocht je dit spel ook spelen, mijn id is naomivalerie)



Dan als nummer 2# dé app die ervoor zorgt dat veel mensen een smartphone nemen: instagram. Eigenlijk hoef ik hier niks over te vertellen, iedereen kent het! Je kunt foto's uploaden en een bepaald effect geven en dan kunnen je vrienden je fotos liken of reageren! :) Ook kun je via instagram foto's delen op facebook, twitter etc.

Dan nu nog een story spelletje genaamd bakery story #3. Bijna net zo leuk als fashion story maar dan heb je nu een bakkerij. Zelfde verhaal, je voegt mensen toe, je bakt dingen en je kunt je bakkerij aanpassen, wederom heel erg verslavend! (hier is mijn storm id weer naomivalerie)
hill climb #4. Dit is een soort race spelletje, en normaal ben ik daar heel slecht in maar dit spel is zo makkelijk! Je hebt maar twee knopjes eigenlijk en daar moet je het mee doen! Het doel is om in een hoger level te komen door verder te rijden naar mate het landschap hobbeliger word. Je kunt andere auto's kopen en andere landschappen. Het is een leuk spelletje om tijdens de les te doen omdat het makkelijk te gebruiken is. Deze app is ook gratis.

En dan nummer 5# twitter! Ofcourse hoe kan het ook anders. Twitter is een nutteloze ruimte op internet waar iedereen poep op zet maar het is wel leuk om te lezen! Het is de snelste manier van nieuws verspreiding en er gebeuren vaak leuke dingen die later ook in het nieuws komen. Dus wil je geen twitter omdat je het onzin vind? Er zijn ook heel veel mensen die hartstikke grappig tweeten, zoals @annieappelboom.

~ Naomi

Wat zijn jouw favoriete apps??

3 opmerkingen

  1. Leuk! Ik ken fashion story & bakery story helemaal niet. Ik heb dan ook geen android of apple maar volgende week een tablet dus dan ga ik die downloaden! Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben verslaafd aan Pou :') Dat is echt zo'n grappig spelletje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken Fashion en Bakery story helemaal niet! Leuk om te lezen. Zullen we elkaar volgen?

    BeantwoordenVerwijderen