Personal | Pictures of my life

Vandaag vind ik het wel weer eens tijd voor een kijkje in mijn leven. 
Iedere 2 weken geef ik jullie een uniek kijkje 'achter de schermen', dit door middel van foto's die ik in de loop van deze 2 weken gemaakt heb met mijn mobiel.
Benieuwd wat ik de afgelopen 2 weken gedaan heb?
Lees dan gauw verder voor de laatste picuters of my life van dit jaar!
 Sinds ik die UV lamp in huis heb gebruik ik hem eigenlijk bijna standaard tijdens het lakken van mijn nagels.
Echt een aanrader want én je nagellak is sneller opgedroogd én je handen worden er lekker warm door:)!

Nagels weer eens uitgebreid gedaan.
Jammer genoeg had ik dit niet goed genoeg op laten drogen omdat ik naar school moest en was het door mijn handschoenen meer dan verpest.
Ik heb het dezelfde avond er weer af gehaald, helaas.. 

Pakjes avond.
Wij vieren dit niet meer uitgebreid maar sinterklaas en zwarte piet die we de rest van het jaar Opa en Oma noemen konden het niet laten om toch nog even iets langs te brengen!
Een chocolade letter, een chocolade iphone en cadeabon.
Danku sinterklaasje!

Nageltjes gedaan, ik ben verliefd op mijn nieuwe rode lakje van de hema!
Whieeehoee.

Zoals jullie mischien wel hebben mee gekregen heb ik 2 weken geleden een hele dag in het theater in het dorp gezeten.
Dit omdat ik toen met dansen 2 optredens had wat echt heel leuk was!
Het resultaat before the show!
Best heavy toch?

Voor dat we daar moesten verzamelen ben ik nog even de dirk in gelopen om de Linda binnen te halen.
Heerlijk dik met mooie en ontroerende verhalen.
Achteraf had ik het beter de volgende dag kunnen doen want hij paste niet in mijn tas..

De ster die ik met mijn stage kindjes heb gemaakt.
Ik ben trots! 

Outfit of the day.
Dit jurkje draag ik eigenlijk veel te weinig ondanks dat ik hem echt wel héel leuk vindt.. 

In de pauze kijken wij tegenwoordig youtube filmpjes in het lokaal, deze keer waren het 'er komt een man bij de dokter' filmpjes.
Mijn lachspieren deden het niet meer. 
Geniaal!

Een van de laatste en mooiste foto's van mijn vriendinnetje op de achtergrond van mijn ipod.
<3 p="p">
Hoi! 

Jajaja, mijn sims doen hun best ^^. 

Mijn broertje wilde met een vriend beneden film kijken waar ik op dat moment aan het tv kijken was.
Omdat ik het eigenlijk niet wilde, maar zij het persé wel wilde kocht hij mij om met een Rosebiertje.
Die kon ik niet aan mij voorbij laten gaan.
En inderdaad die film die zij keken, ik snapte er geen ene fluit van.
Maar mijn Rosebiertje was lekker!

Op een zondag om 11 uur zaten er eens 2 meisje in de bioscoop.
Niet alleen maar wel met 20 kinderen om ons heen.
Ondanks dat, was het echt een mooie film.
Wij hebben in iedergeval heel hard gelachen!
Binnenkort verschijnt er een leuk artikeltje over deze en nog 2 andere films; stay tuned! 

En dankzij de borden ( ben even de naam kwijt ) kunnen wij ook niks missen van Serious request.
En ik kijk het letterlijk iedere dag, genieten dit! 

De hema vierde haar 'her opening' met een Houswarming party.
Dus hopla 's avonds nog even naar Zaandam.
Wat is Zaandam toch mooi opgeknapt, ik herken het bijna niet meer! 
Zo gezellig met die kerstlichtjes overal!

Gister hadden we nog even een kerst lunch/brunch met de klas.
Gezellig!

Dit was hem weer!
Ik ga lekker genieten van de vakantie.
Met af en toe net zoals vandaag een dagje werken. 

Hoe waren jullie 2 weken?
Heb jij al plannen voor de komende 2 weken of ga je lekker je (vast) welverdiende rust pakken?

Love && Enjoy 

7 opmerkingen