Personal | Mijn blog- diepte en hoogte punten 2012

Nog 2 weken en het jaar 2012 zit er alweer op!
Ik duik weer terug naar vorig jaar januari 2012.
Wat is er dit jaar allemaal gebeurt op het gebied van mijn blog, wat waren hoogte punten en diepte punten?
Vandaag een terugblik in het jaar 2012 met heel veel mooie hoogtepunten!
Benieuwd?
Het is alweer week 50.
Dat betekend dat we nog 2 weken in 2012 leven en dat het dan alweer 2013 is.
Nu ik dit zo schrijf weet ik dat ik dit nog heel vaak fout ga schrijven, ik ben nu net een beetje gewend aan 2012 of we moeten alweer aan 2013 gaan wennen..

2012 was een jaar vol nieuwe dingen en dan bedoel ik vooral veel nieuwe dingen op blog gebied voor mij.
Ik kwam met nieuwe mensen in aanraking, ik schreef nog meer en ik voelde mijn inspiratie groeien.
Als ik nu terug scroll tussen mijn artikelen van het afgelopen jaar voel ik mij ontzettend trots.
Want wat heb ik veel geschreven, wat heb ik jullie veel opgezadeld met spellingsfouten maar toch met (naar mijn mening en hopelijk ook naar jullie mening) leuke artikeltjes.
Wat ben ik blij met hoe het er nu voor staat, hoeveel leuke reacties ik nog wekelijks krijg en hoe goed ik mij voel bij iedere bezoeker die komt kijken.
Ja, dit jaar was een goed jaar.
En vandaag neem ik jullie mee terug naar januari 2012, ik scroll door de artikeltjes heen tot nu toe en laat jullie mijn hoogtepunten zien! Enjoy!

Een van de hoogte punten waren de pictures of my life artikeltjes. Die worden zo goed bekeken, gelezen en ik krijg er zo veel leuke positieve reacties op! En dat terwijl mijn leven eigenlijk niet anders is als dat van een meisje zonder blog en zonder passie voor schrijven. Ja, dat maakt het leuk!

Een ander hoogte punt was een speciaal interview.
Zoals jullie wel weten als je mijn blog al langer dan vandaag volgt is dat ik heel lang iedere week een interview online heb gezet. Dit waren voornamelijk interviews met mede bloggers. Maar omdat ik meer wilde en een geschikt iemand daar voor wist heb ik de stoute schoenen aangedaan en gevraagd om een interview.
En het resultaat is iets waar ik heel trots op ben! Die zelfde jongen Sam die nu zijn plaatjes al in heel verschillende clubs heeft mogen draaien in het binnen én buitenland heb ik mogen interviewen!
Lees hier het special interview terug!

En dan zeker niet te vergeten een heel persoonlijk artikel.
Een artikel die ik wel tot een van mijn best gelezen artikelen kan benoemen, een artikel waar ik zoveel positieve reacties op gehad zowel van jullie maar ook van mijn omgeving. Het is een artikel waar ik best wat tijd aan heb besteed en ook wel getwijfeld heb om het online te zetten. Ondanks heb ik er nooit spijt van gehad want met zulke lieve lezers en reacties kan dit ook gewoon niet fout gaan!
Lees hier het artikel van Dagboek tot social media terug.
En dan nog een vrij persoonlijk aritkeltje. Ik was hem eerlijk gezegd alweer vergeten.
Dromen is iets wat iedereen wel eens doet, dagelijks of bijna dagelijks. In iedergeval de meeste doen dit ´s nachts. Maar wat dachten jullie van dagdromen over grote reizen, dingen die je ooit nog zou willen doen?
Met dat idee schreef ik een artikeltje. Een artikeltje waarin ik jullie mijn dromen liet zien.
Lees wat is jou ultime droomreis terug.

Een ander hoogtepunt was dat ik Naomi mocht voorstellen aan jullie als mijn nieuwe 2 wekelijkse column schrijftster. Naomi heeft mijn blog weer een deel rijker gemaakt. Voorheen had zij een blog, toen ze daar mee stopte miste ze het toch want ze vond het maken van artikelen toch wel heel leuk, toen ik haar hier voor vroeg zij ze gelukkig ja. Ik ben echt mega blij met Naomi´s hulp en leuke artikelen. Want dankzij Naomi lezen jullie af en toe toch nog een fashion gericht artikeltje. Ik ben blij dat ik Naomi welkom heb mogen heten en dat jullie haar artikeltjes ook leuk vinden ( toch? ) om te lezen!
Lees hier de artikelen van Naomi terug!

Ook schreef ik in het afgelopen jaar een blogpost waarin ik jullie vertelde welke (kleine) dingen mij gelukkig maken.
Een artikel waar ik liet zien dat niet alleen grote dingen een mens gelukkig kan maken maar het ook iets heel kleins kan zijn.
Dit is dan maar weer het bewijs!
Lees hier het artikel terug.

Een van de diepte punten zijn toch wel de artikeltjes die ik heb geschreven over mijn vogeltje Pucky en konijnen Bo en Stampie. Iets wat is liever niet had willen doen maar het toch aan jullie kwijt moest.
Gelukkig vingen jullie dit goed op en kreeg ik lieve reacties zowel op mijn blog als van mijn omgeving die het gelezen hadden.
Lees hier het aritkeltje over Pucky, Bo en Stampje terug.

Gelukkig waren er meer hoogte punten als diepte punten. Om niet te vergeten het een jarig bestaan van mijn blog, de verandering van naam en link en mijn 18de verjaardag.
En omdat ik 18 werd begon ik ook met mijn rijlessen. Zoals jullie waarschijnlijk wel mee hebben gekregen schrijf ik hier ook iedere week een column over. Dit was dan ook een van mijn hoogte punten zowel op mijn blog als op de weg: My first driving lesson.

Nog een van de hoogte punten was wel dat ik mee mocht doen aan HEMA de musical!
Toen ik daar over schreef kreeg ik hele leuke reacties want ja; wie verzint het nou een warenhuis met een musical? Een paar weken later was het dan zo ver; in totaal ben ik 3 avonden vóór de voorstelling in het theater geweest en 2 dagen met de voorstelling. Het was een unieke ervaring die ik zeker voor geen goud had willen missen! Van mijn ervaringen heb ik ook een artikeltje geschreven, lees dit artikeltje hier terug.
Het leukste is dat ik samen met een andere collega ons voor nog een ronde voor aankomend jaar heb opgegeven, er waren toevallig nog 2 plekken over; IN CARRÉ!

Ja, dit waren ze!
Mijn hoogte - en helaas ook - dieptepunten van dit jaar!
Het zijn er een heleboel maar dat laat maar weer zien wat voor fijn jaar dit was!
Ik ga nog even heel hard genieten van de komende 2 laatste weken van 2012 en hoop dat 2013 een nog beter jaar gaat worden.

Natuurlijk blijf ik gewoon lekker door gaan met artikeltjes voor jullie schrijven en als het even kan ga ik ook weer meer nail tutorails en filmpjes opnemen, maar helaas kan dit alleen als mijn rooster het toe laat.
Voor nu wil ik jullie alvast bedanken voor dit ongelofelijk leuke jaar, een jaar vol nieuwe dingen nieuwe mensen en vooral nieuwe inspiratie en blogs!
Zonder jullie had ik dit namelijk niet zo leuk gevonden:)!

Wat waren jouw hoogte en diepte punten van blog jaar 2012? 


Love && Enjoy 














5 opmerkingen

  1. Wat een leuk artikel! Mooi dat je zoveel hoogtepunten hebt gehad het afgelopen jaar :)

    x http://beautysparklesss.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk artikel , en ik ga zeker even een paar van die artikeltjes teruglezen
    x
    http://pursuitofthemystery.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf zeg om alles zo terug te lezen! Heel leuk dat je het allemaal op een rijtje gezet hebt. En origineel, die Hema musical! Klinkt in ieder geval heel leuk en anders dan anders.

    Het hoogtepunt van 2012 was voor mijn blog dat ik veel lieve reacties kreeg. Niet alleen complimenten, maar ook inhoudelijke reacties of juist reacties van lezers die het er niet mee eens waren. Dit maakt mijn blog voor mijn gevoel wat meer 'af', want ik haal zoveel doorzettingsvermogen uit die reacties. :)

    Daarnaast ben ik heel blij met de vooruitgang die ik (vind ik dan) gemaakt heb qua schrijven. Dat was ook in eerste instantie het doel van mijn blog. In het begin van mijn blog zocht ik nog echt naar de juiste toon, schrijfstijl en woorden. Het gaat steeds beter en dat merk ik ook aan mijn lieve lezers. :)

    Zo, nu even wat oude artikeltjes van jou teruglezen die je in dit artikel noemt. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke post!

    Ik ben je nieuwste volgster.
    Volg je mij terug? :D

    xoxo
    www.its-dash.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen