PAS OP! Gevaar op de weg; mijn vijftiende rijles.

Hierbij weer mijn wekelijkse column over mijn rijles.
Benieuwd wat ik deze week heb gedaan en of ik geen paaltjes heb geraakt of de auto heb stuk gemaakt?
Lees dan gauw verder want deze week heb ik gewoon weer rijles gehad.
Alhoewel, gewoon...? 


Afgelopen vrijdag was het weer zo ver om half 10 precies stapte ik in de auto.
Het was alweer 2 weken geleden dat ik les had gehad vanwege de sneeuw.

Opgestart en wel reden we richting Westewatering want ik moest diegene die voor mij was naar huis brengen.
 Ik had hem al vaker weg gebracht dus wist waar ik heen moest.
Toen ik hem heel huids thuis had afgezet gingen we richting het CBR waar ik de auto moest inpakeren. Daar kreeg ik ook nog een stukje uitleg en toen gingen we weer verder.

Als jullie mij via twitter volgen (@labellafleur) dan heb je mischien mee gekregen dat deze les een les was die ik liever had overgeslagen.
Ik denk dat als er geen 'L' op het dak geplakt zat dat ik dan 10 bekeuringen lichter was geweest. Of dat mensen zich hadden afgevraagd of ik mischien niet een glaasjete veel op had gehad. 
Het was echt nog net geen rampenrit.

Het is deze keer een wat kortere column.
Ik denk dat ik deze les zo gauw mogelijk uit mijn geheugen scrappen en hoop dat het volgende week weer beter gaat;p!

Ben jij al bezig met rijlessen?
Heb jij ook wel eens een dag waarop de les niet gaat zoals het hoort?


Love && Enjoy 

1 opmerking