Nails | Glitter party!

Vandaag een artikeltje met 3 lakjes die ik voor jullie geswatched heb.
Dit zijn 3 lakjes gecombineert met een glitter top coat.
Kortom een echte glitter party. 
Alvast een voor proefje voor de komende feest dagen.
Kijke jullie mee? 
De donkere dagen zijn weer begonnen, de temperatuur glijd langzaam weer tot het vriespunt en wij trekken de warme kleding weer uit de kast.
Ja de winter is echt begonnen.

Om toch weer een beetje kleur in het leven te brengen heb ik de afgelopen weken een paar mooie nieuwe lakjes gekocht.
Lakjes met glitter.
Dit omdat ik dit gewoon heel mooi vind.
Vandaar dat ik er vandaag een artikeltje over gemaakt heb.
Zo kan ik jullie alvast een indruk geven van een aantal nieuwe lakjes die ik dus heb gekocht.
De swatches heb ik niet op mijn eigen nagels gelakt, dit omdat ik op dit moment gel nailpolish op mijn nagels heb en wil kijken hoelang dit zonder chips blijft zitten. 
Vandaar dat ik dus een nagelwiel heb gebruikt om toch deze lakjes te kunnen uit proberen.

De lakjes die ik voor deze swatches heb gebruikt zijn van:
Grote afbeelding: Essence - 10 Glorious Aquarius 
kleine afbeelding rechts boven in: Essence - 11 Disco disco
Kleine afbeelding rechts onder in: H&M nailpolish - Rootop Party 

Deze lakjes heb ik gematched met 2 nieuwe lakjes en 1 lakje die ik al thuis had liggen. 
Het resultaat:
Dit is een combinatie van 2 die ik allebei  van de H&M.
De basis kleur is de Wine And Dine van H&M.
Dit lakje lakt in 1 keer goed dekkend.
Vervolgens heb ik er het H&M glitter lakje er overheen gelakt.
Wauw. Ik vind dit zo mooi he.
Gewoon zo simpel maar zo leuk!

De volgende lakjes zijn aqua blauw.
Je ziet het niet heel goed maar het is dus wel echt aqua blauw.
Dit is een match die ik zelf echt heel erg mooi vind, het is een velle kleur en het is ook een lakje wat je goed kan combineren.
Voor de basis heb ik het lakje 128 - Let's get lost van Essence gebruikt.
Zoals ik al zei dekt hij dus heel goed na 1 keer lakken.
Vervolgens heb ik de blauwe aqua glitter top coat er over heen gedaan.
Ik ben echt fan van deze combinatie, het is weer een keer wat anders dan roze!

En de laatste.
Dit basis lakje heb ik ook al een keertje gebruikt voor een winactie omdat ik dit echt een heel mooi apart kleurtje vond. 
Ik heb het over 239 - Clay-ton, My Hero lakje van Catrice, die ik dus als basis gebruikte.
Vervolgens ging ik er met de disco disco glitter top coat van Essence over heen.
Ook dit resultaat vind ik heel mooi.
Juist omdat de basis kleur hier het niet zo druk maakt maar er door de glitters er toch een exstra effect aan toegevoegd word.

Ik ben blij met mijn aankoopjes!
Zodra ik de gel nailpolish ( waar jullie overigens ook nog een artikeltje/filmpje ) over kunnen verwachten eraf heb gehaald zal ik een van deze 3 combinaties eens op mijn echte nagels uit proberen.
Ik denk dat ik sowieso wel 1 voor de kers ga gebruiken, het staat gewoon leuk en het geeft net nog even dat ene kickje met kerst.

Wat vind jij van deze combinaties?
Gebruik jij wel eens een glitter top coat?

Love && Enjoy 







9 opmerkingen