Wat een potlood op een papier kan doen.

Het is een ondewerp wat jullie niet van mij gewend zijn en dus ook nog niet eerder is voorgekomen.
Toch is het zo, want een potlood op papier kan wonderen doen!
Benieuwd?
Lees dan gauw verder.
Ik begin gewoon even bij het begin.
Een paar weken geleden, het was nog in mijn vakantie bracht ik zoals iedere week een aantal keer een bezoekje op de blog van Teske.
Daar las ik die dag een artikel over een youtube channel waar ze allerlei filmpjes maakt met een uitleg hoe je een bepaald dier tekende.
Teske had dit zelf ook gedaan.

Nadat ik de resultaten en het channel bekeken had begon het bij mij ook te kriebelen.
Vroeger had ik een hele map met allemaal tekeneningen vanuit een voorbeeld uit van die tekenboeken.
Laatst was ik hiernaar op zoek maar ik denk dat ik het heb weggegooid tijdens de verhuizing en daardoor heb ik het dus niet kunnen vinden.
Maar goed, het begon dus weer te kriebelen.
Ik dacht er over na en een paar dagen later dacht ik wat houd mij tegen? 
Ik pakte een papier en een potlood én gum.
En begon.

Ik was sirieus vergeten dat het helemaal niet zo moeilijk is als dat het lijkt, een leuk tekeningetje maken.
Vroeger deed ik dit regelmatig en kon ik er echt mee tot rust komen.
Nu ik dit al een tijdje ( lees ruim een aantal jaar ) niet meer had gedaan en dus nu weer opnieuw het probeerde ging het nog aardig goed.
Het verbaasde me, want het ziet er allemaal best ingewikkeld uit en ik ben totaal niet goed in rondjes en iets met ronde hoeken ect. te tekenen.
Dit ging mij door dat zij het in het filmpje het op een simpele manier voor deed heel gemakkelijk.

Ik maak dit aritkeltje omdat ik best trots ben op het geen dat ik tot nu toe gemaakt heb en dit met jullie wil delen.
Maar óók omdat het helemaal niet moeilijk hoeft te zijn.
Dat blijkt uit mijn resultaten want normaal gesproken ben ik echt een dummie op het gebied van potlood en papier.
En omdat het voor mij ook wel even rust geeft; muziekje aan, potlood + papier en beginnen maar!
Dit zijn mijn 'kunstwerkjes' ( als ik ze zo kan/mag noemen ) tot nu toe:
Zoals je wel kunt zien nemen deze cute diertjes iets weg van Manga tekenen.
Juist daarom denk ik dat ze er zo schattig en lief uit zien.
Want alles wat grote ogen heeft is (meestal dan) schattig toch?

Omdat er vast meerdere zullen zijn die benieuwd zijn naar dit channel kun je hier onder een van haar filmpjes bekijken:



Ik denk dat een aantal van jullie nu ook wel benieuwd zijn geworden naar dit gave youtube channel.
Om een kijkje op dit youtube channel te nemen kun je hier klikken. 

Kende jullie dit channel al? 
En teken jij vaak?
------------------------
Maak jij al kans op het beauty pakketje?
Love && Enjoy 










8 opmerkingen

  1. Wat zijn ze leuke geworde:D

    Liefs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leukgeschreven
    &ik ind dat je het kunstwerkjes mag noemen hoor :)


    xx
    iamstrawberryy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blog van Teske kende ik al, maar ik wist niet dat ze dit soort filmpjes had!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi getekend! Super cute.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat cuteee :D Super leuk! Ik ben ook echt gek op tekenen!!!

    Wil je mijn blog bekijken? Hij is nieuw http://xlasource.blogspot.nl/

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je echt mooi getekend, leuke post! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die zijn echt super leuk geworden!
    Liefs, Maruschka
    www.womanexclusive.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen