HEMA de musical: De worst musical ever!

Ik heb het jullie al een klein beetje verteld.
Ik ga meedoen aan de HEMA musical.
Ja, vandaag even een artikeltje over de Worst musical everrr!
Zo als jullie mischien wel al mee hebben gekregen werk ik bij de HEMA.
En omdat de HEMA nu ook haar eigen musical gaat beginnen konden wij als HEMA medewerkers ons opgeven voor de HEMA musical.
Hier zouden wij dan in mogen figureren.

Heel veel mensen kunnen zich er niets bij voorstellen en beginnen te lachen als ik er over vertel.
Ik zal jullie bekennen, ik kan me er ook nog helemaal niets bij voorstellen.
Vandaar dat ik ook geen idee heb van wat mij te wachten staat.
Wel weet ik dat ik niet de enigste van mijn filiaal ben en ik gelukkig collega's om mij heen heb.
Das alvast een meevaller.

Maar goed, een aantal maanden geloof ik dat het alweer geleden is heb ik mij opgegeven via een site waar op wij als HEMA medewerkers dit konden doen.
Toen ik dat had gedaan kreeg ik een bevestigings mail en daar stond in dat ik vier weken van te voren een mailtje zou ontvangen met alle info verder, want omdat we ons op hadden gegeven zouden we van te voren ook nog een workshop krijgen.
Maar vier weken van te voren had ik nog niets ontvangen en er ook nog niets overgehoord.
Dus had iemand gemaild en inderdaad langzaam maar zeker kwam de informatie binnen stromen.

Ik doe trouwens mee aan de try-outs. Dit zijn de eerste voorstellingen.
Dit is in Zaandam in het Zaantheater.
Toevallig heb ik afgelopen jaar bij een dansvoorstelling achter de schermen geholpen en weet ik hoe groot het daar is, want myngod. Dit is toch wel iets groter en iets anders dan ik gewend ben. 
Maar des ondanks heb ik er stiekem toch wel een klein beetje zin in, juist omdat het zo groot is en het toch wel dichterbij komt nu..

De week van de voorstellingen ( ik doe er aan drie mee ) word zwaar, lang en druk!
Want ik moet gewoon naar school en stage.
Daar naast moeten we 2 dagen voor de eerste voorstelling 's avonds een workshop in het theater volgen en repeteren. Dit zijn 2 avonden, beide dagen heb ik 2 lange dagen school. Dus dat word racen.
Op de vrijdag wanneer de eerste voorstelling is worden we van 1 uur smiddags tot 11 uur 's avonds verwacht. Mega lang dus en aangezien ik gewoon school heb tot kwart over 1 weet ik nog even niet hoe ik dat moet gaan regelen..
En dan in het weekend zelf spelen we nog 2 voorstelling mee.
In totaal worden we dus 5 dagen achter elkaar in het theater verwacht.
That's very heavy!

Nu zul je je vast afvragen waar deze musical in godsnaam over gaat, want wat moet je nou over een winkel in een musical gaan spelen?
Ik heb even het verhaal opgezocht, aangezien dit een aardig lange tekst is en dit artikel anders iets te lang word kun je HIER klikken om het verhaal te lezen.

Er zullen vast ook mensen zijn die het raar vinden dat ik me hier voor heb opgegeven want wie gaat er nu mee doen aan de HEMA musical, toch?
Juist omdat ik niet weet wat mij te wachten staat en een collega mij zo min en meer heeft overgehaald werd ik ook nieuwsgierig en heb ik mij opgegeven.
Ik heb wel vaker op het poduim gestaan maar dan gewoon met een dansvoorstelling, maar nog niet in het Zaantheater.
Én het is ook nieuw voor mij want nu spelen er echte bekende acteurs mee. 
Die reden heeft ook meegespeeld om mij op te geven.
Mischien verwacht ik er wel te veel van, dat kan natuurlijk ook.
Maar dan heb ik het een keer geprobeert.

Ik ga proberen foto´s te maken, maar of dat gaat lukken; ik heb geen idee.
Maar ik heb twitter en daar zal ik hoogswaarschijnlijk ook wel het een en het ander op posten.
Dus wil je op de hoogte blijven over mijn avontuur tijdens de musical?
Dan zou ik even op het knopje volgen drukken.
Klik hier om mij te volgen via twitter

Dit was even om jullie hier van op de hoogte te brengen.
Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie het ook doen of laten jullie dit liever aan de andere over?
En heb jij wel eens in een musical als figurant mee gespeeld?

Love && Enjoy 






5 opmerkingen

  1. Wat leuk zeg! Ben benieuwd hoe het is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zeg! Vertel je ons alles als het zo ver is? Liefs X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! Heel veel plezier in ieder geval.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Whaha, wat superleuk! Echt een grappige naam ook 'the worst musical ever' :p. Maar, veel plezier echt leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen