Geef je op voor een interview!

De site is vernieuwd, de naam is vernieuwd.
Nu vind ik dat er nog 1 ding vernieuwd moet worden.
Wil jij weten wat dat is?
Lees dan gauw verder!


Ja, ik vind dat het interview wel eens in een nieuw jasje gestoken mag worden.
En dat is gebeurd!

Ik heb een deel van de vragen gehouden, er nieuwe bij bedacht en het een en het ander wat aangepast.
Zo kunnen we nog meer te weten komen over de blogger die geinterviewd word.

Om deze redenen ben ik weer opzoek naar bloggers die ik mag interviewen.
Als ik jouw al een keertje heb geinterviewd maar jij nog een keertje deze kans wil pakken dan kan dat!
Want de vragen zijn benieuwd en dan komen we dus nog meer over jou te weten.
Dus ben jij een blogger, vind je het leuk om in de spotlights te staan en vind je het niet erg om er een vragenlijst voor in te vullen?
Dan is dit je kans!

Wat moet je doen?

  • Stuur mij een mailtje en laat hierin weten dat jij je graag opgeeft voor een interview. Vermeld als onderwerp 'Aanmelden interview' en vermeld hierbij ook een link naar jouw blog.
  • Laat een reactie achter onder dit artikel, dit omdat ik dan kan bijhouden wie er aan de beurt is en wie er wel en niet geweest is. 
De rest van de informatie krijg je dan per mail toegestuurd.

Zo simpel is het!

Love && Enjoy 

11 opmerkingen