Eventjes babbelen, hoe is het nu?

Vandaag een artikeltje die niet specefiek ergens op gericht is.
Ik wil het vandaag even hebben over een aantal random dingetjes.
Even een beetje bijkletsen is ook niet verkeerd toch?
Zo, het school jaar is begonnen.
Ook ik weet het nu zeker!

Ik heb nu mijn eerste week er alweer op zitten.
Mijn eerste paar stage dagen van het nieuwe schooljaar zitten er al weer op en ik heb alweer een paar lange dagen school en dus ook stage achter de rug.
Ja, ik had liever nog een paar weekjes vakantie gehad.

Stamp, ik mis je. 
Doordat Stamp de dag voor ik weer voor de eerste keer naar stage moest overleed had ik het er zwaar mee.
Juist omdat ik er weer in moest komen, ik gespannen was en dan nu dat er ook nog bij kreeg.
Ik heb het ondanks dat het 'maar een beest was' toch aardig zwaar met het verlies van mijn lieve konijnen vriendinnetje.
Hierdoor ging de eerste week heel sloom, was ik er niet echt bij met mijn hoofd en werd ik al snel geraakt door woorden.
Ik ben er best wel emotioneel onder, laten we maar zeggen.
Gelukkig heb ik heel veel lieve berichtjes gehad van mijn familie, vrienden en mijn social media vriendjes.
Toch is het nog steeds raar, nu meer dan een week geleden.
Zo heb ik afgelopen weekend het hok moeten leeg halen.
Dat was raar, normaal huppelt er een konijn rond en nu niets helemaal niets te bekennen.
Dit was raar, vooral omdat het 7 jaar lang wél zo was geweest.
Ik heb ´s avonds nog veel dat ik het beeld van de laatste paar minuutjes voor me zie die niet zo fijn waren.
Die beelden had ik liever niet willen zien en dan had ik Stamp net zo als Bo´s morgens in haar hok willen vinden. Al, mijn gevoel heeft twee strijd, want aan de ene kant heb ik haar haar laatste adem 'zien' uitblazen en heb ik haar nog even kunnen knuffelen..
Dit is naar, maar ik moet door en dat weet ik wel en dat doe ik ook wel maar mijn gevoel zegt wat anders.
Want ondanks dat het 'maar een konijn was' zoals veel van jullie zullen denken/zeggen had en heb ik het er toch echt moeilijk mee.

Dancingggg.
Maar goed, dat laten we even voor wat het is.
Want naast het overlijden van stamp en dat school en stage weer is begonnen, is dansen ook weer begonnen!
Dit is iets wat ik wel ontzettend leuk vind!
Dit jaar is het weer anders als het afgelopen dans seizoen.
Want nu zijn de lessen niet op vrijdag en zaterdag maar naar de maandag en de woensdag verplaatst.
Én hebben we een nieuwe docent.
Een docent die echt heel anders is qua doen en laten maar ook qua de stijlen en manieren van les geven.
Iets wat ik juist wel heel leuk vind.
Zo kreeg ik hiervoor vooral jazz/streetdance aangeboden en krijgen we nu hiphop.
Omdat wij dit niet gewend zijn moet ze dit echt vanaf het hele begin aan leren.
Dit is een uitdaging omdat ik dit niet gewend ben, ik dacht altijd hiphop, dat doe je wel even.
Maar mijn god, daar zit me toch nog wel even wat gebounce en bepaalde technieken aan vast!
Ik dacht ook altijd dat het zo iets was als streetdance, maar zoals mijn nieuwe docent uitlegde; bij streetdance is alles een beetje in rechte lijnen. Dit is het tegen overgestelde van hiphop, hier is alles ook wel strak maar niet in rechte lijnen; hier moet je juist die bounce voelen en doen wat je lichaam wilt dat je doet.
We leren nu ook echt hele rare dingen aan, iets wat totaal niet makkelijk is als je het (bijna) nooit gedaan hebt..
Maar zo als ik al zei; een uitdaging die ik met alle plezier aan ga!

En verder.. 
Verder bestaat mijn blog natuurlijk 1 jaar en wil ik dit vieren met een winactie.
Ik heel veel lieve berichtjes gehad namens mijn 1 jarig 'bestaan' en daar ben ik jullie ook heel dankbaar voor.
Met deze winactie kun je een leuk beauty pakketje winnen.
Als je wilt weten wat je kunt winnen en mee wilt doen kun je even HIER klikken.


En nu als laatste nog even iets heel anders.
Want zoals jullie ondertussen wel weten werk ik op zaterdag bij de HEMA.
Mischien heb je op tv, in de reclame of in de stad het wel al voorbij horen en of zien komen; De HEMA musical.
Ja, inderdaad een musical over de HEMA. Wie verzint het?
Maargoed, als je dit mischien al hebt meegekregen weeet je mischien ook dat er bij iedere voorstelling een aantal échte medewerkers van de HEMA uit het filiaal in de omgeving van dat theater meedoen.
Ik denk dat je hem al voelt aankomen.. Ja ik heb mijzelf opgegeven met nog een aantal van mijn filiaal.
En 28, 29 en 30 September tijdens de try-out sta ik in het theater.
En nee, ik ben (als het goed) is geen rookworst!
Hoe wat en waarom dat ga ik deze week of volgende week uitgebreid vertellen in een artikeltje.
Stay tuned..

Dit was even een kleine update.
Hoe zijn jullie dit school/werk jaar begonnen?
Staan er nog leuke dingen te gebeuren?


Love && Enjoy 






4 opmerkingen

  1. leuk geschreven , sterkte met stamp :)
    xx
    www.iamstrawberryy.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk zo een artikel :).

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte ik begrijp dat het erg naar voor je is!
    Leuk artikel verder, liefs, Luna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat naar van je konijn. Ik heb ook wat traantjes gelaten toen mijn konijn dood ging. Je kunt daar echt verdriet van hebben. Succes ermee!

    BeantwoordenVerwijderen