Webshop interview | Nagelgroothandel Noord-Holland

Ook is het weer eens tijd voor een webshop interview!
Benieuwd wat voor webshop Nagelgroothandel Noord-Holland is?
Lees dan gauw verder!


Ik vind het leuk dat ik deze webshop mocht interviewen omdat ik zelf al een paar keer op hun webshop was uitgekomen.
Zij verkopen leuke en handige spulletjes wat betreft nailart en wat qua prijzen nog aardig betaalbaar is.
Vandaar dat ik het exstra leuk vond dat ik hun mocht interviewen.
Enjoy this interview!


The woman behind The webshop

Stel jezelf voor, wie ben je, hoe jong ben je?
Mijn naam is Dionne. Ik ben 22 jaar oud (of jong…), getrouwd, en moeder.

Waarom heb je je opgegeven voor dit interview en wat verwacht je ervan?
Leuk initiatief van je website!

Is je webshop je dagelijkse bezigheid of werk je daarnaast ook nog ergens anders? Zo ja wat doe je dan?
Ik ben dagelijks met nagels bezig. Is het niet in mijn webshop, dan is het in de nagelstudio. Nagels, nagels, overal nagels!

Wie inspireert jou in wat je doet op welk gebied dan ook?
Ik leef  mijn doelen na, en geniet van alles wat ik kan en mag doen. Ondernemen is ontzettend leuk werk, en daar haal ik de inspiratie uit.

Hoe ben je op het idee gekomen om een eigen webshop te starten?
Ben sinds mijn 18e nagelstyliste en ben een aantal jaren terug benaderd om een merk te gaan verkopen die nodig zijn om als nagelstyliste aan het werk te gaan. Dat ene merk werden meerdere merken, en inmiddels heb ik vele producten in de shop staan, en blijven we groeien!

About The webshop

Wat is de naam van de webshop? Waarom heb je voor deze naam gekozen?
De naam van de webshop is Nagelgroothandel Noord-Holland, de reden dat we voor deze naam gekozen hebben is omdat we een groothandel zijn in nagelproducten. Daarnaast wonen we in Noord-Holland, dus dat was een makkelijke combinatie.

Wat voor soort webshop is het? ( lifestyle, beauty ect)
Een webshop met nagelproducten voor professionals en particulieren.

Sinds hoelang bestaat de webshop?
Begin 2011

Wat verkopen jullie zowel allemaal in de webshop?
Professionele nagelmerken (dus voor de professionals die een opleiding hebben gedaan tot nagelstyliste), maar ook producten voor particulieren. Denk hierbij aan nagellakjes van o.a. Golden Rose en Kinetics. Maar ook Konad Stamping, benodigdheden zoals dottingtools, penselen, gereedschappen. En uiteraard hebben we een hele grote wand vol met nailartpotjes, zakjes en nagellakwieltjes.
Omdat we ook lesgeven en workshops geven hebben we ook koffers en nagellakdisplays in de schappen staan. Veel professionals gebruiken deze voor in de salon: Maar ook particulieren gebruiken deze om hun stash te showen.

Wat is jou favoriete product die in het assortiment te koop is en waarom?
Handcreme van Kinetics: Deze is namelijk echt heel erg lekker en de geur blijft lang hangen. Qua gereedschappen zijn de dottingtools mijn favoriet: Die kun je werkelijk overal voor gebruiken… Voor het maken van stipjes, tot het oppakken van steentjes. Echt een Multi-tool!

Lopen er ook wel eens actie’s in de webshop? Zo ja wat voor acties zowel, zo nee waarom niet?
Iedere maand komen een aantal producten in de “sale”, deze zijn dan leuk geprijsd. Ook met regelmaat leuke facebookacties waar je een leuk pakket kan winnen.

Welk product is het populairste uit de shop en word het meeste verkocht?
Nagellakdisplays, dottingtools en nailart.

Werken jullie ook wel eens samen met bloggers? Zo ja wat zijn jullie eisen om in aanmerking te komen? Zo nee waarom niet of zijn jullie dit in de toekomst wel voorplan?
Ja, wij werken ook samen met bloggers. Dit verschilt per website, en per product.

Wat hoop je over 10 jaar met de webshop bereikt te hebben?
Een groter pand en meer (véél meer!) producten!

Waarom zou je de meiden die dit lezen adviseren om eens een kijkje te nemen in jouw webshop?
Omdat we veel verschillende soorten nagellak hebben, en ruime keus aan nailart hebben. En we daarnaast een leuk cadeautje bij een bestelling doen als ze de code “lifestyleandbeauty” doorgeven bij hun bestelling!

Heb je ook een twitter/facebook/hyves/instagram ect waarop wij als eerste op de hoogte kunnen zijn over alles rondom de site?Onze facebookpagina is www.facebook.com/nagelgroothandelnoordholland

Wat is de link om een bezoekje te brengen in de webshop?
www.NagelgroothandelNoord-Holland.nl

Heb je nog ideen/tips/suggesties voor het volgende interview?Nee hoor, helemaal goed zo!

Ik wil Dionne hartelijk bedanken voor het invullen van de vragen.
Hopelijk horen en zien wij in de toekomst nog veel meer van deze leuke nagel webshop!

Wil jij je ook opgeven voor een webshop interview?

Kende jullie deze webshop al?
Wat vinden jullie van dit interiew en de webshop?

Love && Enjoy 

2 opmerkingen