Shoplog | Bestelling bij Meiden Domein

Ja, vandaag is het dan zover.
Mijn eerste shoplog, of nouja niet de eerste maar wel de eerste shoplog die ik in een filmpje verwerkt heb.
Benieuwd wat ik heb gekocht en hoe het filmpje is geworden?
Lees dan gauw verder!
Zoals jullie op twitter wel hebben kunnen lezen heb ik afgelopen zaterdag ( precies een week geleden ) een bestelling gedaan bij Meiden Domein.
Deze bestelling is afgelopen woensdag binnen gekomen.

Omdat ik een keertje wat anders wilde maar toch wel graag mijn nieuwe aankoopjes met jullie wilde delen heb ik het deze keer met een filmpje gedaan.
Dit is iets wat ik nog niet eerder had gedaan.
Vandaar dat ik het toch echt best wel spannend vond om te maken.
Gewoon omdat ik niet wist hoe en wat.
Toch heb ik mij over die zenuwen heen gezet en ben ik voor de camera gaan zitten.

Ik kan jullie vertellen dat ik van te voren dacht; Oh dat doe ik wel even ondanks de zenuwen.
Maar myngod! Ik heb echt een miljoen aan bloopers.
Want het ziet er allemaal zo makkelijk en vanzelf sprekend uit maar eigenlijk is het helemaal niet zo makkelijk, teminste dat vind ik.
Ondanks de bloopers en de rode wangen heb ik er naar mijn mening toch nog wel een leuk filmpje van kunnen maken.
Hier het filmpje:
Kun je het filmpje niet zien of kijk je via mobiel? Klik dan HIER.

Het scherp stellen is alleen niet helemaal goed gegaan, daar kwam ik pas achter toen ik het filmpje in elkaar zetten. Excuus daarvoor. 

Hier de linken:
De website: Meiden Domein.
Beauty bloggers: Aanmelden
Mijn filmpje van de magnetic 3D nailpolish: Filmpje
Ga naar mijn youtube chanel: Youtube
Volg mij op twitter: @lifestyleandart

Ja, dat was hem dan!
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Ik zou zoals ik in het filmpje al zei graag willen weten wat jullie van de producten vinden en van het filmpje zelf.
Zou ik vaker filmpjes moeten maken en zo ja, wat voor filmpjes zou je dan graag willen zien?
Of kan ik het beter bij het typen van artikeltjes laten gecombineerd met foto's?
Ik hoor ook graag wat ik de volgende keer ( als die er komt ) beter zou kunnen doen.
Dus laat dit vooral in een comment achter!

Love && Enjoy 




3 opmerkingen

  1. Ik vind het erg leuk dat je nu ook filmt! Zelf wou ik ook een filmpje maken maar bij mij is het na 12974658keer proberen niet gelukt. Dusja ik dacht ook dat het simpel was;) Je kan echt heel leuk filmpjes maken! Vooral zo doorgaan!

    Dikke kus,

    Sarah
    www.snaartje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke shoplog, zo'n filmpje is leuk! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Goed Filmpje, mij is het niet gelukt met me eerst filmpje. is leuk om vaker te doen!

    BeantwoordenVerwijderen