It's my Birthday!

Yuuuuh its today my birthday! 
Vanaf vandaag ben ik officieel volwassen.
Vanaf vandaag ga ik het leven voor een jaar verder als achttienjarige!
Ohyeah.
Eindelijk is het zo ver.
Vandaag mag ik mij een echte een 18 jarige noemen.
Weer een mijlpaal behaald!

18 jaar geleden was het allemaal of nou eigenlijk meer ik een en al twijfel.
Zoals ik jullie in dit  artikel heb verteld, ben ik 3 maanden (12 weken) te vroeg geboren en heb ik moeten vechten voor mijn leven.
Ze wisten niet of ik het zou halen, of ik er uberhaupt de volgende dag nog was.
Maar ik heb gevochten, heel wat dingen moeten door staan en meegemaakt.


En nu, 18 jaar later ben ik trots op het feit dat ik mijzelf nu volwassen mag noemen.

Dit is ook mijn eerste verjaardag 'met' mijn blog.
Er zijn in het afgelopen jaar heel wat nieuwe deuren voor mij open gegaan.
In mijn 18de jaar hoop ik dat er nog veel meer nieuwe leuke en uitdagende deuren voor mij open gaan.


Omdat het nu nog vakantie is vier ik mijn verjaardag niet vandaag.
Ik vier het vandaag niet uitgebreid laat ik het zo zeggen, vandaag komen namelijk alleen mijn opa en oma's eten.
Maar 1 september geef ik een feestje en komen de rest van de familie, vrienden en een aantal vriendinnen. Ik verheug me er nu al op!

Dit was even een klein artikeltje tussen door om jullie te laten weten dat ik nu dan eindelijk 18 ben en er weer nieuwe deuren open gaan, ik weer  een 'nieuw' leven in ga als 18 jarige en dus ook als een 'volwassenen'. 
Dit is trouwens ook mijn laatste artikel onder Lifestyle and Art, want als alles volgens plan loopt kan ik vanmiddag de nieuw layout online zetten en de nieuwe naam en link introduceren.
Ik vind het allemaal best spannend en ben heel erg benieuwd of dit ook allemaal volgens plan gaat lopen.

Voor nu was dit even wat ik met jullie wilde delen, gewoon omdat mijn gevoel dat zei.



Oyeah It's My BIRTHDAY! 

9 opmerkingen