In een nieuw jasje gestoken.

Jaa!
I´m happy!
I´m Very happy!
Ondanks dat ik een berichtje had gekregen dat de nieuwe layout het niet zou gaan doen, ben ik toch verder gegaan met het zoeken naar een geschikte layout.
En dat is gelukt!
Vandaag even een kleine rondleiding door mijn nieuwe layout, kijken jullie mee?
Zo maar ineens, uit het niets!
Oh ik ben zo blij dat het eindelijk gelukt is!
En dat alleen maar door een stomme ingeving gister avond.
Ik was het niet eens voorplan omdat ik nou al zo vaak zonder resultaat die site´s had door gespit..
Maargoed gister avond ging ik het dus weer doen...
Ik ben best moeilijk in het beslissen want de layout die voor La Bella Fleur was gecreeerd was precies wat ik zoekte en hoe ik het wilde. Niet te druk, niet te saai, roze, overzichtelijk en toch wel een tintje proffesioneel.
Al die dingen was ik zelf nog niet tegen gekomen in 1 template op het internet.
Maar.. Toen kwam ik deze template tegen.
Voor ik het wist had ik hem geuploud en ik stond met mijn mond open te kijken.

Want de eerdere keren dat ik dit had gedaan was het helemaal niet mooi en lag alles dubbel en dwars door elkaar.
Nu stond alles nog niet op de juiste plaats maar het had wel iets weg van wat ik in gedachten had van een nieuwe layout.
Toen ik ben ik even gaan schommelen met de gadgets, kleuren en lettertype.
En eerlijk gezegd, ik ben verbaasd dat dit mij is geluk.
Ik ben er normaal echt een held op sokken in namelijk.. 

Ik wijs je een beetje de weg.

Het menu en de berichten.
Het is wel zo dat ik nu nog maar 4 pagina´s heb. 
Ik ben er nog niet achter of ik er hieraan nog meer kan toevoegen aangezien mijn andere pagina´s onder elkaar kwamen in plaats van daarbij, dit moet ik dus ook nog eventjes goed gaan bekijken. 

Dit houd wel in dat het niet meer zo standaard voor de hand ligt om even 1 2 3 wat op te zoeken.
Vandaar dat er wel een search balk in de side bar zit zodat je met een steekwoord op mijn blog kan rondzoeken.
Ik gebruik de laatste paar weken steeds standaart labels, zoals muziek top 5, nagels en column. Als je dus na het lezen van een nagel tutorial nog meer nagel artikelen of tutorials wilt bekijken kun je onderaan de tekst onder mijn afsluiting bij labels op de label nails drukken, zo kom je bij de andere nagel artikelen en tutorials.

Ook staat er onder aan de post een related posts, hieronder staan 1 of meerdere zelfde soort artikelen die je mischien aanspreekt en leuk lijkt om te lezen, je hoeft er dan ook alleen maar op te drukken.

Voor de rest zie je ook onderaan een balk met allerlei soorten social media´s.
Hiermee kun je een artikel delen met je vrienden.

Voor het gemak wil ik nog een label lijst in mijn sidebar, maar als ik dat nu aan zet dan is de pagina zo lang als een boek met 3834641 bladzijdes dus die moet ik eerst eens goed gaan uitzoeken.

De sidebar.
Dan hebben we natuurlijk ook nog de side bar. 
Zoals jullie gewend zijn staan hier nog gewoon net zoals in de vorige layout de ´standaard´ dingetjes.
Denk hierbij aan, Bloglovin, GFC en de links.

Maar omdat ik dus niet meer de categorieen bij elkaar in de menu balk heb staan, is er nu ook een search balkje zoals ik hier boven ookal vertelde en kun je als nog op een simpele manier naar de categorie zoeken waarvan jij een artikeltje wilt lezen. 

En als je mijn blog nou in het engels wilt lezen of wilt zien hoe vreemd maar leuk de zinnen er in het chinees uit zien kun je natuurlijk altijd even de translate gebruiken.
Dit vind ik zelf altijd wel grappig, gewoon even kijken hoe anders het er in een andere taal uit ziet.

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe layout en de header.
Vandaar dat ik Rachel van Mycoco nogmaals hartelijk wil bedanken voor het maken van de header voor de nieuwe naam en site.
Er is qua header uiterlijk niks veranderd alleen de naam is van Lifestyle and Art naar La Bella Fleur gegaan.
Omdat ik dit zelf niet kan heb ik Rachel gevraagd om dit voor mij te doen.
Dit wilde ze met plezier doen.
Ook heeft ze nog een aantal logo´tjes ontworpen die ik in de loop van tijd wil toevoegen.
Rachel, ik had je al bedankt maar ik doe het gewoon nog een keer;
Echt mega bedankt voor het maken van mijn header en de logo's, zonder jou zou dit er niet zo uit hebben gezien, Thankx! 
En je weet me te vinden! 
Het is weer iets anders, iets verfrissender en in een nieuw jasje!

Dit was het artikeltje van vandaag.
Ik hoop dat ik jullie via deze weg weer een beetje weg wijs heb kunnen maken binnen de nieuwe layout.

Hebben jullie de column over mijn tweede rijles al gelezen?

Nou ben ik benieuwd;
Wat vinden jullie van de Layout en de header?

Love && Enjoy 




11 opmerkingen

  1. Wauw, je nieuwe lay-out ziet er super uit!
    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit! Hoe heb je trouwens die search bar gekregen? Die werkt erg fijn! :) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave layout! Ik ken je blog pas net, dus ik weet niet hoe het eerst was, maar ik vind het in ieder geval mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor je reactie op m'n blog, leuk dat je een kijkje hebt genomen. :) Wat toevallig! Ik heb twee jaar geleden ook m'n vmbo diploma gehaald. Een jaar later haalde ik mijn havo diploma (ik heb 2 jaar in 1 gedaan van de havo) en dit jaar dus m'n propedeuse. Ben er echt superblij mee en ook dankbaar dat het allemaal zo goed is gegaan, dat ik de kans heb gehad om het op deze manier te kunnen halen.

    Diploma's geven je eigenlijk altijd wel een goed gevoel. Het is toch een soort van officiële erkenning van wat je kan. Leuk dat je jezelf herkende in m'n blog!

    BeantwoordenVerwijderen