Dagje Den Haag en Scheveningen

Zoal jullie mischien op twitter hebben gelezen ben ik donderdag met een vriendin richting een mooi stukje Nederland gereisd.
Dit stukje nederland ligt aan zee en is omringd door prachtige gebouwen en een hele mooie boulevard.
Ik heb het over Den Haag en Scheveningen.
Vandaag een verslagje met een aantal mooie foto's.

Eindelijk was het dan zo ver.
Vandaag zou ik een vriendin die ik meer dan een jaar niet had gezien ( alleen had gesproken via whatsapp ) weer zien en zouden we er een leuke dag van maken.
Vandaar dat mijn wekker al om kwart voor acht ging, dat was wel weer even wennen hoor.
Maargoed, om 5 voor half 10 had ik gelukkig wel de bus gehaald.
We hadden om 9:50 afgesproken op centraal station. Mijn bus die deed er iets langer over dus was ik er om 10 uur. Als nog op tijd.
Toen moesten we elkaar nog treffen midden op het station in Amsterdam.
Als je daar wel vaker bent geweest weetje denk ik ook wel hoe ontzettend druk het daar is. We hadden van te voren wel een plek afgesproken maar alsnog ging dat niet volgens plan, dus gingen we bellend elkaar opzoeken. Bleken we wel allebei op de goede plek te staan alleen beide aan een andere kant.. Tja.

Eenmaal elkaar gevonden snel een kaartje kopen en richting het juiste perron.
De hele weg hebben we zo veel verteld, echt niet normaal als je elkaar een jaar niet gezien hebt.
Weer een beetje op de hoogte gebracht van elkaars leven komen we aan in Den Haag.
Ik herken het weer omdat ik er een paar keer ben geweest om naar het theater te gaan.
Wanneer we naar buiten lopen komen we op het tram perron aan, mygosh wat een mensen!
Absurt!
Maargoed, wij gaan niet in een keer door naar Scheveningen, nee want we willen eerst nog even de winkelstraten in Den Haag checken.
Tussen de mega hoge gebouwen door richting het hartje centrum

Aangekomen in het centrum is het zo als gewoonlijk winkel in en winkel weer uit.
We gaan de H&M, de Sting, Newyorker, Lush, Kruitvat, Bodyshop, Hema, Etos en waarschijnlijk of eigenlijk wel zeker te weten ben ik nog wel heel wat vergeten in.
Heerlijk eventjes een keer wat anders en geen bekende tegen komen.
Mijn aankoopjes van die dag;
Trouwens ik hou helemaal niet van luchtjes en geurtjes en al dat soort dingetjes.
Maar toen we langs The Body Shop liepen en we een paar geurtjes hadden geruikt kon ik hem niet laten staan. Gewoon mijn eerste body geurtje en ik ben er blij mee!

Nadat we het centrum van Den Haag wel hadden gezien zijn we terug gegaan naar de tram halte.
Daar zijn we op lijn negen gaan wachten die ons naar Scheveningen zou gaan brengen.
Gelukkig duurde het niet lang voor de tram kwam en ons naar Scheveningen bracht.

 Scheveningen heeft zoals jullie mischienn wel weten echt een mega boulevard met winkeltjes, terrasjes en weet ik het wat allemaal.
Het is jammer dat mijn voeten al zo kapot waren dat ik op mijn blote voeten overal heen liep en we eigenlijk allebei graag even wilde zitten anders hadden we de hele boulevard afgelopen.
Maar we zijn trouwens wel een stukje over de boulevard gelopen om even de smaak te proeven.
En wat was dat gezellig.

Vervolgens zijn we nog even het strand zelf opgelopen. 
Meestal zijn we van Nederland gewend dat het op het strand zelf toch altijd nog best fris is.
Maar als ik eerlijk ben, viel mij het dit keer heel erg mee.
We hebben nog even lekker van de laatste zonnestraaltjes kunnen genieten.
We love!
En natuurlijk kan ik het weer niet laten om even de nieuwe naam, de naam waaronder ik vanaf volgende week (20 aug, overigens ook mijn b'day) verder ga bloggen te promoten.. of nouja promoten meer gewoon schrijven in het zand. Het komt wel allemaal heel erg dichtbij nu en ik begin het ook steeds spannender te vinden allemaal. Hopen dat het allemaal lukt maandag!
Om deze vermoeiende en lange dag af te sluiten hebben we nog ergens even lekker wat gegeten en gedronken om ons vervolgens weer klaar te maken voor onze terug reis. De foto van ons eten staat natuurlijk weer op mobiel.. 

Dit was een mega lange dag ( meer dan 12 uur weg geweest ) maar zeker gezellig en geslaagd.

Zijn jullie wel eens in Den Haag of Scheveningen geweest?
Nog 2 nachtjes slapen, ik ben hem aan het aftellen...

Love && Enjoy 













1 opmerking