A special interview: Meet Dr. Papasov

Eindelijk is het dan zo ver.
Het lang verwachten interview.
A special interview with a special person!
Benieuwd met wie?


Ik wist al een tijdje van zijn bestaan en heb al een aantal keren een track van Dr. Papasov in een top 5 terug laten komen.
Omdat hij nu steeds 'groter' word en ik nog steeds naar ' A special person' zocht leek het mij leuk om Dr. Papasov te vragen of hij aan een interview mee wilde werken.
Gelukkig wilde hij dat en hem ik hem een aantal vragen mogen stellen:


Vertel wie ben je en wat doe je?
Hey, Ik ben Dr. Papasov ( ook wel bekend als Sam Renders ) en ik schijn best lekker te kunnen draaien ;-)
Hoe jong was je toen je voor het eerst aan de knopjes begon te draaien?
Toen ik een jaar of 12 was heb ik een tijdje een drive- in show gehad. Op kinderfeestjes draaien en dergelijke.Daarna is het een tijdje stil geweest. Sinds een jaar ben ik nu weer volop bezig met het produceren, draaien en alles wat daar mee te maken heeft. Dit keer alleen op wat grotere ''kinder'' feestjes. 
Sinds hoelang ben je nu professioneel bezig?
Sinds een jaar ben ik weer volop aan het draaien geslagen.

Regel jij al je zaakjes zelf of heb jij hier bepaalde mensen voor?
Ik sta getekend bij een boekingskantoor en heb daar ook een manager, die een hoop zaken regelt zoals administratie, contracten en een deel van de promotie. Het grootste deel van de boekingen en de promo doe ik echter nog gewoon zelf.Je kunt als artiest niet verwachten dat als je tekent bij een boekingskantoor en dat vervolgens alles vanzelf gaat.Je moet iedere dag blijven werken aan het uitbrengen van nieuwe tracks, mixes en ( ook heel belangerijk ) netwerken met iedereen. Hard work pays off.
Wat was jou leukste ervaring die je tot nu toe hebt mee gemaakt?
Ik denk dat het uitgenodigt worden om te komen draaien op Malta in een van de bekendste clubs van het eiland voor mij een van de leukste ervaringen is geweest die ik in het afgelopen jaar heb meegenmaakt.Als er in het buitenland een DJ uit Nederland komt draaien, maken ze er echt een event van.Ik ben daar zelfs toen op de nationale radio geweest voor een interview, erg tof.Daarnaast hebben ze me terug gevraagd voor een zomertour deze zomer.
Je vertelde mij dat je binnenkort mag draaien op een aantal zomertours, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Eigenlijk komen alle boekingen deze zomer voornamelijk binnen via-via, of doordat ze naar mijn muziek en sets hebben geluisterd op mijn website en Facebook pagina.
Wie is jou groten voorbeeld en inspireert jou of welke muziek?
Het is moeilijk om 1 naam te noemen, maar de jongere generatie nieuwe DJ talenten met namen als Zedd, Porter Robinson, Dyro, Madeon ect inspireren mij heel erg. Leeftijd speelt geen rol meer.
Stel je voor je mag met een andere bekende DJ naar keuzen samenwerken, een plaat opnemen en een tour doen , met wie zou je dit dan graag willen doen en waarom?
Moeilijke vraag. Ik weet niet precies wie dat zou zijn, maar Tiesto mocht je dit lezen. I'm in ;-)
Wat is het leukste wat je voor jou carierre dat je tot nu toe hebt mogen doen?
Binnenkort afsluiten voor 3000 man in een zwembad op spring break in Tilburg. Dat gaat echt Madness worden.
Waar hoop jij jezelf over 10 jaar te zien staan?
Mainstage Tommorowland.
Stel je carierre valt over een half jaar in puin ( iets wat we absoluut niet hopen ) wat is dan jou plan B?
Ik studeer naast mijn DJ carriere ook nog. Advanced Business Creation bij Avans in 's-Hertogenbosch.Daarnaast ben ik al een paar jaar bezig in mijn eigen bedrijf als conceptenontwikkelaar. Genoeg te doen dus. 
Wat staat er voor de komende tijd nog op de planning en waar kunnen de lezers van dit interview je bewonderen?
Kijk hiervoor even op mijn site, onder Schedule. onder andere op de Spring Break in Tilburg, Oblivia in Drunen, mijn zomertoers en nog een hoop clubs/festivalletjes.
We zijn nu wel nieuwsgierig geworden, waar zouden we iets van jou kunnen vinden op internet om te beluisteren/downloaden/bekekijken ect?
Ook hiervoor moet je ik naar mijn site verwijzen: www.drpapasov.com, ook kun je via facebook of soundcloud mijn muziek beluisteren.
Hoe zouden we jou kunnen boeken?
Stuur even een mailtje naarinfo@drpapasov.com dan komt hij vanzelf bij mij of mijn boekingskantoor uit.
We willen graag meer van jou weten en over alles wat jij mee maakt op de hoogte blijven, waar zouden we dan een kijkje kunnen nemen?


Http://www.facebook.com/drpapasov


http://www.drpapasov.com 


http://www.soundcloud.com/drpapasov


http://www.twitter.com/drpapasov


http://www.youtube.com/drpapasov


Zelf kende ik Dr. Papasov dus al een tijdje langer en vind ik zijn muziek echt top.
Hij doet lekker zijn eigen dingen en dat doet hij goed.
Ik hoop dat zijn dromen nog groter mogen worden en wij hem mischien ooit wel mogen horen  en vooral zien schitteren op tv!

Wat vinden jullie van dit interview?
Kende jullie Dr. Papasov al?
Wat vind je van zijn muziek?


Love && Enjoy 









2 opmerkingen

  1. leuk interview!
    hij is best goed :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg dat je zo iemand hebt geïnterviewd! :)
    Ik kende hem eerlijk gezegd nog niet. Handig dus, die interviews!

    BeantwoordenVerwijderen