Wat is jou ultime droomreis?

Zo veel mooie plaatsen, zoveel mooie steden.
Wat is de stad waar jij graag van droomt om ooit eens heen te gaan?
Vandaag deel ik jullie mijn dreams!
Ik heb in mijn 17 jaar al heel wat plaatsen bezocht; Barcelona, Pisa, Cannes, Antwerpen, Amsterdam, Londen en nog wel wat meer..
Toch heb zie ik soms dromen voor ogen waarvan ik weet dat die maar 10% kans hebben om uit te komen.
Niet omdat het te ver weg is maar meestal omdat het gewoon allemaal zo duur is.
Eigenlijk is het allemaal zo oneerlijk want waarom zou een dagje Barcelona geld moeten kosten? Ja ik bedoel de heen en terug reis dat kost geld, maar meesstal ergens de auto pakeren, mischien wel het overnachten waarom moet dat allemaal zo veel geld kosten?
Ik weet het antwoord hier wel op maar toch vind ik het niet eerlijk..

Dromen is iets wat hoogtswaarschijnlijk iedereen wel doet.
Dromen over je vriendje, dat gave feest waar je net heen bent geweest of van die ene tv ster die je zo graag in het echt zou willen ontmoeten. Het kan allemaal.
Laatst had ik een droom dat ik een reis naar New York had gewonnen (!), helaas net toen ik  het vliegtuig uit wilde stappen moest mijn wekker mij uit mijn droom halen..

Maar vanuit deze droom ben ik wel gaan denken. 
Want wie weet win ik ooit wel de loterij!
Wat zou ik er dan mee doen behalve de Douglas leeg shoppen?
ik denk dat ik dan op mijn ultime doomreis ga en aangezien ik dan toch geld genoeg zou  hebben kan dat makkelijk!

Vandaag neem ik jullie mee op mijn ultime droomreis en laat ik jullie de plekken zien waar ik graag heen zou gaan als ik de loterij zou hebben gewonnen!
Een stad waar ik heen zou gaan als ik het geld er voor zou hebben is New York.
Die mooie plaatjes van de stad, de drukte en vooral de winkels; wauw!
Heerlijk lijkt het mij om die stad eens te mogen bezoeken.

De stad waar ik vervolgens een hotelletje zou willen boeken is L.A.
De verhalen van de artiesten die in die stad aan hun weg timmeren, de verhalen om daar te kunnen stoppen en de plaatjes; echt een plaats die zeker op mijn lijstje zou staan!

Vervolgens zou ik mijn reis doorzetten richting Sydney en dan met name Bondi Beach.
Ik kijk iedere avond Bondi Rescue wat zich afspeelt op het drukste strand van Australie.
Wat een geweldig strand en volgens mij is Sydney ook een prachtige stad.
Deze bestemming zou ik dan ook zeker niet overslaan!

Als laatste denk ik dat ik dan nog even een vluchtje riching Las Vegas boek.
Daar nog even het laatste geld weg shoppen en dan weer back to Holland.
Perfect idee!
Ja, helaas zijn dit maar dromen en is er maar een kleine kans dat ik ooit in een van deze prachtige plekken zou rond lopen.. 
Tot die tijd blijf ik nog even lekker door gaan met dromen!

Wat zou jou ultime droomreis zijn?
Waar zou jij graag een reisje naar toe boeken als je de loterij zou winnen?

---------
Doe jij al mee met de winactie?

Love && Enjoy 



3 opmerkingen

  1. Leuk zeg! Ik wil echt graag naar NEWYORK! (: (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil ook heeeel graag naar NEW YORK <33

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou graag weer een keer naar Dubai gaan ! :) We gaan dit jaar alweer voor de 3e keer, heb er zin in. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen